Velkommen!

Skal jeg begynne å blogge?! -fremmed, men en spennende tanke. Som Truls Svendsen skriver så fint i boka Truls over Grønland: “Jeg lærte meg tidlig i karrieren å si ja uten å tenke på alle mulige konsekvenser, og det har vært helt avgjørende i livet mitt. Har du litt lyst til å gjøre noe, men er usikker på om du mestrer det? Kjør på! Går det bra, er det en fantastisk følelse. Går det til helvete, er det faktisk ikke så farlig. Du lærer helt sikkert noe, det verste er å stå bom stille”

Dette året har jeg gått inn for å prøve og leve etter dette. Denne bloggen er et eksempel og den vil også presentere flere slike situasjoner, men først…:

Hvem er jeg?

Jeg er ei norsk jente på 25 år, utdannet sykepleier, og samboer med en fra Kambodsja. Sammen har vi to gutter på 1 år og 4 år.

Som liten fikk jeg R.E.V. som kallenavn, ettersom det er mine initialer og at det er et artig sammentreff med dyret. Dessuten er jeg nesten like rødhåret som en rev.

Bloggen kommer til å handle om min mammatilværelse og det som følger med. Jeg kommer blant annet til å skrive om syprosjekter og andre DIY-prosjekter, samt familieliv med forskjellige kulturer og friluftsliv med småbarn.

Jeg driver også en liten nettbutikk der jeg syr og selger barneklær på bestilling, som heter REVens barneklær. Den er å finne på facebook.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg